Hej alla :) !

Igår var det både en positiv och en negativ dag.
Igår så avled Magnus Härenstam pga sin cancer. Han blev 73 år gammal. 
Magnus föddes den 19 juni 1941 i Västervik och avled den 13 juni 2015 i Stockholm.
Magnus har inspirerat oss under många år. Han är bl.a känd i Fem myror är fler än 4 elefanter med Brasse Brännström och Eva Reameus
Eva, Magnus och Brasse i fem myror är fler än fyra elefanter.
Tyvärr så finns ingen kvar vid livet och nu har de alla återförenats i himlen och jag hoppas att dom delar glädje i himlen med fem myror är fler än fyra elefanter :). 
 
Magnus var även känd i Göta Kanal filmerna som kronofogdsgubbe.
Och framför allt får vi inte glömma Jeopardy som han höll i ett frågeprogram.
 
 
 
Sen i fredags kväll hittade dem den 17 åriga flickan Lisa mördad. :(.
Hur kan man göra så mot någon?
Är fruktansvärt hemskt. Hade en tyst minut för Lisa igår och ikväll tänder jag ljus för henne Må hon vila i frid nu. Tycker så synd om hennes anhöriga. Massa kramar till er <3
 
 
Sen måste jag ju bara få säga den positiva saken med.
Äntligen har Prins Carl Philip fått sin Prinsessa.
Igår äntligen så blev dem ett, man och hustru. Och jag tittade på bröllopet. Och absolut inte blev jag avundsjuk på Sofias klänning. hmmm. Jodå lite kanske då. Jag blev så förälskad i den så jag kände bara att den vill jag ha när jag gifter mig haha. Men jag är nöjd med min.
Men i alla fall jag önskar Prins Carl Philip och Prinsessan Sofia ett stort lycka till och må ni leva lyckliga i alla era dagar. <3
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0