Min fina Elin !

Måste skriva om en fin vän som bor i Skåne. Elin. Saknar henne fruktansvärt mycket. Är så himla glad att vi är vänner och är jätteglad att du har velat vara hos oss några gånger när du har pluggat i Stockholm. Och jag vill även passa på att säga grattis till dig och Christoffer som har förlovat er och att ni skall gifta er. Det är ni värda gumman. Och tack för att du hjälper mig så gott du kan om jag behöver hjälp med mitt pluggande om jag behöver ställa någon fråga. Men du skall veta att jag ställer upp för dig i vått och torrt. Du är en av dem närmaste vännerna skall du veta och så skall det förbli..
 
Jag älskar dig Elin ! <3
 
Elin
2015-01-06 @ 21:52:49

Tack så jättemycket kära du! <3 Saknar dig med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0