Tjana alla ! :)

Hoppas ni alla mår bra idag. Det gör jag bättre än någonsin skall jag tala om. Visst jag är trött men psykiskt så mår jag bättre än vad jag någonsin har gjort. Längtar bara så in i norden till min brudklänning kommer beställde den för snart 2 veckor sen och den tar ca 3-4 veckor att göra. :)
 
Idag är jag ledig från jobbet och skall försöka plugga uppgift 3 i hemsjukvård en fallbeskrivning lite klurig men det skall nog gå. Allt går med lite kärlek eller hur ;). 
 
I slutet av månaden skall jag beställa brudtärnsklänningar med. :)
Jag har beställt servetter med vårat namn och datum på. 
Samt skall beställa tårt ställning. Brudpar som skall vara på tårtan. :).
 
Det kommer bli så bra så :)..
 
Ni alla får ha en underbar måndag i det fina vår vädret. CIAO =)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0