Rest in Peace Robin Williams <3

Tycker det är tragiskt att en bra skådespelare gick bort igår. Robin Williams. var med i bland annat flubber, natt på museet, jumanji med flera. Han blev bara 63 år . Självmord. :(. Får tända ljus för han ikväll tycker jag. R.I.P. (Rest in Peace) Robin Williams du är saknad. Hade verkligen hoppas att se fler filmer med dig. 
 
Lite Bilder på Robin Williams R.I.P 1951-2014 Blev 63 år gammal. <3 
 
 
 
Billy Eriksson
2014-08-12 @ 15:09:20

Han är saknad av folk världen över, både av folk som kände han och folk som inte kände han.. Hur som helst är det väldigt tragiskt och en stor förlust för film-branchen.. Det får bli att leta upp "Natt på Museét" bla för att hålla hans minne levande..

Fru Winberg
2014-08-12 @ 15:42:24

Ja det e verkligen tragiskt :-(

Fru Winberg
2014-08-12 @ 15:43:00

Ja det e verkligen tragiskt :-(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0