Dag 01 – Presentation av mig

En liten presentation av mig!
Hej jag heter Marika Franzén och är 29 år. Jag kommer urspungligen från Skåne (Helsingborg). Men har bott i Uppsala sen 15 september 2012. Jag bor tillsammans med min man som jag gifte mig med 27 juni 2015 och våran dotter som blir 3 den 15 oktober. Vi planerar ett syskon till henne.
 
Jag träffade min man via World of Warcraft sen flyttade jag upp. Och ångrar inte det för fem öre. Trivs så bra här uppe. Men visst så saknar jag min närmaste och bästa vän där nere Jasmine. Är så glad att hon ville vara min brudtärna när jag gifte mig. Men såklart så saknar jag mina syskon med och framför allt så har jag fått en underbart fin kontakt med min syster Michelle sen jag flyttade upp även hon var med på bröllopet och var min brudtärna. Jag har även fått en underbar kontakt med min ena bror Razmus vi har inte alls haft den här kontakten någonsin och är väldigt glad att vi har det nu. Men framför allt så får jag inte glömma min mamma Gun som jag har fått en oehört fin kontakt med är så glad för det. Den här relationen går inte att beskriva.
 
Men i alla fall så är jag snart klar med mitt körkort det är bara uppkörningen och teoriprovet kvar. Så inte lång tid kvar nu med körkoret.
 
Den 10 september 2014 gjorde jag en GBP (Gastric Bypass) En magsäcksförminskning vägde för ett år sen 136,9 kg och idag väger jag 89-90 kg. 
 
Här var en liten presentation av mig. Ha en underbar dag alla :) <3
 
 Min vackra dotter Izabelle <3
 Familjen :D <3
 Jag och mannen 2012 när vi träffades första gången i Skåne <3
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0