Hej alla!

Hoppas ni alla mår bra! Jag mår si sådär. Fortfarande fruktansvärt ont i mitt ben. Varför vet jag inte. Läkaren skulle ha ringt idag men har ej ringt än.. Suck jaja hon ringer väl på måndag då antagligen. 
 
Jag och Therese har skapat en grupp på Facebook. En vänskapsgrupp för att hitta nya vänner och kunna hitta på saker som fest/ kryssning/ tjej/kill middag med mera.
Jag hoppas att ni vill vara med i gruppen och ha skoj med oss.
 
 https://www.facebook.com/groups/850197871742470/?fref=ts
 
Tack för att jag fick lära känna dig Therese. Mår så bra att få prata med dig. :).
Hoppas att vi ses snart irl :) ( In Real Life) .
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0