Godkväll alla !

Hoppas ni alla har en bra kväll. Det har väl jag. Sambon ligger och e sjuk 39 graders feber och lite höga ketoner emellan åt. Så skall strax in och kolla han igen. Han har ju diabetes. Så inatt sover dottern hos farmor och farfar.
 
Ikväll är det en film på 5an kl 21 med Nicolas Cage Trollkarlens lärling. Skall väl ha den igång sen.
 
Sen har jag gått ner nästan 4 kg denna veckan :). Och dieten går bra.
 
Izabelles knä ser bra ut kommer upp en bild på det.
 
Vill önskar er en alla en fin kväll <3 
 
 
 
Billy Eriksson
2014-08-16 @ 20:25:21
URL: http://reseguiden.webblogg.se/?tmp=480734

Skönt att hennes knä håller på att läcka i alla fall.. Då vet man att man skall hålla tv:n stängd då hehe, skämt åsiodo så är den bra men kan ej se den då jag inte har 5:an...

Cage är kanon, men även med han har man ju sina favoritfilmer ;)

Therese
2014-08-16 @ 21:24:20
URL: http://rasmusoebbasmamma.blogg.se

Vad tråkigt att Johan har feber. Hoppas att han blir bättre snart.
Och vad fint hennes knä ser ut. Hoppas hon inte har allt för ont. Trillar stygnen av själv, eller det måste dom plocka bort?

Vad du är duktig. Ska snart börja träna så jag blir av med mina gravidkilon + extra kilon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0