Hejsan alla !

Hoppas ni alla mår bra idag. Snart e Augusti slut tiden går så fort tycker jag. Idag är det 2 veckor kvar tills jag gör min GBP operation. Herregud vad jag börjar bli nervös. Har nästan ätit Modifast i 2½ vecka och har gått jättebra -6kg på vågen :D . Så skall ner 4 kg till helst i alla fall innan operationen men det blir nog bra.
 
I helgen var jag och Izabelle i Floby ca 11 mil utanför Göteborg. Var där med svärmor och firade Johans mormor som blev 70 år. :) jätte trevligt att träffa hans släkt på den sidan :D.
 
I måndags tog vi bort stygnen på Izabelles knä och det gick jättebra :). Hon var så duktig så. Efter det åkte vi in till stan för att träffa en underbar vän Kicki. Och medans vi väntade på Kicki så fick Izbelle en liten mjukglass som belöning att hon var duktig att ta bort stygnen.
 
Igår kom Elin upp från Skåne och stannar till fredag då hon pluggar i Stockholm på distans. :). Så jätte skoj att ha besök :). 
 
 
 
Billy Eriksson
2014-08-31 @ 16:38:33
URL: http://reseguiden.webblogg.se/?tmp=480734

Förstår att du börjar bli nervös, det hade jag varit med i den situationen, men allt blir säkert jättebra. När man gått in för något så gör man det verkligen, märker man ju på hur duktig du är<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0