Hejsan alla!

Nu tänker jag skriva en rad eller två innan Izabelle skall lägga sig. Nu har jag börjat med en ny blogg igen. Och denna skall jag verkligen behålla. För jag vill berätta om min resa som börjar på måndag. På måndag börjar jag med Modifast för att den 10 september skall jag göra Gastric Bypass operation (GBP).
Jag är väldigt nervös men jag vet om att det kommer gå bra. Så jag vill berätta om min resa när jag väl börjar med det. Kommer även berätta om min familj, min dotter och min sambo. Kommer även berätta hur min skolgång går. Håller på att utbildar mig som undersköterska och just nu e jag inne på kursen vård och omsorgsarbete 2. Och den kursen skall vara klar den 10 september. Men redan denna vecka har jag gjort alla uppgifter. Men i morgon skall jag renskriva dom och skicka in till min lärare sen e det bara skrivningen kvar att göra. Det kommer gå bra.
 
Skriver mer sen :) <3 
 
Jag och min underbara sambo <3
 
Stolta föräldrar till denna underbara tösen <3
Börjar med detta på måndag :) <3
 
Billy
2014-08-07 @ 20:49:41

Varför tänker jag på låten "världens lyckligaste par" mnär jag ser bilderna på dig och Johan? :-) för övrigt bra skrivet. .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0