Hejsan alla! Svar på era Frågor :D

Nu har jag fått lite mer frågor så nu tänkte jag fasiken svara på dem :D
 
Första frågan är från Billy: Min fråga lyder, när tror du att man kan komma förbi på besök? :)
 
Ja du Billy! Just nu är det så mycket precis som innan fast ännu mer. Onsdag skall jag göra operation och vill gärna komma igång med det först innan jag låter vänner sova över och så. Samt att min mamma kommer upp för att hjälpa mig samt fira sitt barnbarns 2 års dag. Sen pluggar jag och står i hela tiden. Kommer även söka jobba till årsskiftet men efter året kan vi se hur allt är då. :)
 
Nästa fråga är från Kicki: Hur länge blir du kvar på sjukhuset efter operationen ungefär?
Kicki går allt vägen åker jag hem på helgen :). Så några dagar blir jag kvar i alla fall. Tänkte du hälsa på? =)
 
Nästa fråga är från någon som kallas Anonym: 
Tycker du att du blivit accepterad av Johans släkt ? 
Jag har aldrig blivit så accepterad som jag är med Johans släkt. Hans släkt ser mig verkligen som en i familjen. Johans föräldrar ser inte mig som sin svärdotter utan mer som en dotter. :)
 
Hur går det med vård jobbet? 
Just nu pluggar jag på FLEX läser till undersköterska hemma så det har jag lagt lite åt sidan nu då jag skall opereras på onsdag. Skall göra en Gastric Bypass!
 
Äger ni huset? 
Det är Johans föräldrars hus som vi hyr. Och vi hyr det väldigt billigt. Under 4500kr i hyra.

Hur är grannar osv? 
Vi bor granne med Johans faster och kusiner och dom är jätte trevliga. Sen dom andra grannar har jag inte stött på så mer än som bor mitt emot han klipper sin häck även på vår sida så han har man hälsat på och så och verkar trevlig. 
 
Trivs du? 
Jag trivs jättebra både i Uppsala och i huset. Har märkt en stor skillnad på mig. När jag bodde i Skåne så gjorde jag inte något för att lyckas sket i det mesta men när jag väl flyttade upp så på dessa 2 åren jag har bott här så har  jag blivit en annan människa. Pluggar till undersköterska fått godkänt i varenda kurs hittills och jag trodde aldrig jag skulle klara av att plugga igen. Jag håller på att gå ner i vikt och skall göra som sagt operation på onsdag. Är en mycket gladare och positivtare tjej nu. Har även insett vilka som e sanna vänner och vilka som inte är. 

Hur går det med körkortet? 
Det går jättebra med körkortet. Jag övningskör så mycket det bara går. Men teori har jag lagt åt sidan just nu då jag pluggar till undersköterska. Men när jag e klar utbildad så skall jag börja med teori och ta mitt körkot. 
 
Nästa som skrev är Elin: 
Tror du på vad pendeln sagt? 
Ja jag tror på vad pendeln har sagt och jag hoppas verkligen det stämmer :)
 
Har ni några planer för att åka neråt i höst vinter? 
Nej det tror jag inte då jag vill komma igång ordentligt med allt efter operationen men till sommaren kommer vi nog ner som alltid :).
 
Nästa som skrev är Therese C. 
Hur känns det inför operationen den 10? 
Jag är väldigt nervös. Men jag vet innerst inne att det kommer gå bra. :)
 
Hur tycker du att dryckerna smakat? Någon/t du rekommenderar? 
Dom är goda tycker jag. Det finns hallon, kaffe, vanilj, choklad, jordgubb och har hört att det finns banan men ej provat banan.
Om du älskar kaffe så kanske du tycker om kaffe smaken men den är ju såklart kall.
Sen hallon var inte min smak i heller men tycker du om hallon så kanske du tycker om den.
Vanilj och Jordgubb MUMS säger jag.
Och chokladen var god men kan bli för mycket av det.
 
Tack för ni ville ställa lite frågor :) Tycker detta är kul :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0