Dag 02 - Min första kärlek

Jag var bara 16 år och hade precis börjat gymnasiet när jag träffade min första kärlek. Christian heter han. Han jobbade då på Mc donalds på väla Drive in när den fanns. Han bodde på Stattena i en 1a. Och vi hade det väldigt trevligt men han var otrogen en hel del så jag gjorde slut efter 3 års förhållande. Jag försökte göra allt så det funkade mellan han och mig men det gick ej så därför gjorde jag slut för jag orkade inte mer.

Efter han så var jag tillsammans med Daniel i 2½ års tid.  Men gjorde slut för att han misshandlade mig under den.

 

Nu har jag hittat världens finaste. År 2012 blev jag tillsammans med Johan. Träffades via ett spel World of Warcraft. Han kom ner till Skåne. Vi träffades och ja det kändes bra från första början. Den 27 juni 2015 så gifte vi oss. Och vi har en underbar dotter Izabelle som blir 3 i oktober.

 

 Första gången vi träffades <3 Älskar dig min underbara Johan <3
 
 Våran älskade dotter Izabelle. Var brudnäbb på vårat bröllop <3
 Min älskade make Johan och våran dotter Izabelle <3
 Jag Älskar Dig Johan Franzen <3
Billy Eriksson
2015-08-13 @ 19:17:30
URL: http://reseguiden.webblogg.se/?tmp=252231

Ni förtjänar verkligen varann, en fröjd att se dig lycklig.. Kram <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0