Dag 03 - Mina föräldrar

Min mamma heter Gun Pålsson 
Hon är född den 5 februrari 1967 och är vattumannen.
Hon bor just nu i Perstorp men vill komma ifrån där. 
Jag försöker få upp henne till mig.
Jag och mamma har inte haft den bästa kontakten i alla år. 
Men de senaste 3 åren så har vi haft en väldigt fin kontakt.
Både jag och mamma har mognat och båda har släppt på trådarna mer.
Mamma har en dröm om en egen gård med hästar och eget företag och jag gör allt för att stötta henne så den blir sann.
Jag älskar dig mamma <3
Mamma/mormor och Izabelle
 
Pappa heter Jan Erenhall.
Född den 7 maj 1964 och är oxen.
Bor i Helsingborg med sin fru som har fördärvat hela vår relation.
Pappa och jag hade en fin relation men sen kom hon och fördärvade den.
Men men då vet man att han skiter i sina barn.
Jag har ingen kontakt med honom och mår mycket bättre utan den kontakten.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0