Dag 04 - Mina syskon

Jag har 7 halv syskon 3 på min mammas sida och 4 på min pappas sida.
På min mamma sida så är det:
Razmus född den 15 december 1994
Martin född den 29 augusti 1997
Zebastian född den 9 december 1999
 
På pappas sida så är det:
Alexander född den 25 augusti 1991
Michelle född den 2 december 1995
Andreas född den 22 oktober 1999
Anthony född den 27 juni 2001
 
Jag har ju inte bra kontakt med alla men vissa har jag jättebra kontakt med.
 
Razmus och jag har fått en jättefin kontakt det går inte att beskriva när han skrev i gästboken när vi gifte oss gud vad tårarna rann så glad blev jag. Jag älskar dig lillebror.
 
Såhär skrev min bror :)
 
Snacka om att man blir glad :).
 
 Min älskade lillebror Razmus <3
 
Här är en bild på alla mina syskon på min mammas sida och jag när jag gifte mig. 
 Martin <3 Jag Zebastian på knä och sen Razmus <3
 
Sen får jag inte glömma lägga in en bild på min lillasyster med som jag har en bra kontakt med <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0