Dag 05 – Definitionen av kärlek

Jag vet ej riktigt vad detta betyder men jag tror det har med att göra vad kärlek är för mig. Kärlek för mig finns på många olika sätt. Vänskap kärlek, familje kärlek menar då med syskon pappa och mamma, sen har vi förhållande kärlek. Så Kärlek betyder så mycket berorende på sitaution.

 

Jag har en underbar kärlek med min man. Jag älskar han djupt mycket och lite bråk skadar inte för då vet man om man verkligen älskar varandra.

 

Sen min underbara dotter som jag älskar från måne och tillbaka <3

 

 

Sen så kärlek till mina syskon är att jag finns för dem om dom behöver hjälp.

 

Mina vänner vet om att jag älskar dem för att jag alltid lyssnar på dem  men sen får man ej den kärlek tillbaka att dom lyssnar på en. Men jag är för snäll det är det.  Kan dem inte lyssna på mig så skall jag inte lyssna på dem är trött på det nu. Men oavsett det så älskar jag dem ändå och jag finns där ändå för dem och det vet dom om.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0