Hejsan alla underbara!

Kan ej förstå att det redan är den 3dje feburari. Tiden går fort tycker jag, Om 2 dagar så fyller min mamma år.
 
Jag kan ej förstå att jag är snart klar med skolan. 3 kurser kvar sen är jag undersköterska. Jobbar och står i . Trivs med mitt jobb. Älskar att jobba inom vården trodde aldrig att jag skulle göra det när jag bodde i Skåne. Är så glad att jag flyttade ifrån Skåne. Trivs mycket bättre i Uppsala har verkligen hittat mig själv.. Mer än vad jag gjorde nere i Skåne. Visst har jag hemlängtan och saknar min familj. Men jag vet att dom finns där. E bara ett samtal bort. Men till våren / sommaren så skall jag och bus åka tåg till Skåne själva bara hon och jag skall njuta av en liten semester i Skåne. Det skall bli så mysigt. :)
 
Nej om man skall sluta med dessa "dumheter" och börja plugga istället ;)..
 
Ha en bra tisdag alla :D 
 
Familjen Knas :D <3
 
 
 
 
Billy
2015-02-03 @ 18:35:16
URL: http://reseguiden.webblogg.se/?tmp=722775

Fina ni är :=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0