Då var det den 2 januari 2015 :)

God eftermiddag alla! Kan ej förstå att det redan är den 2 januari 2015. Tiden går fort. Men nu hoppas jag att detta året inte gå för fort :). Idag har jag på schemat att plugga vård och omsorg vid demenssjukdomar. Sen har jag tvättat med. Skall även städa lite sen men vill gärna plugga lite först så man inte blir bak i någon kurs. Izabelle leker på sitt rum så då kan jag passa på att fortsätta plugga lite. Jag gjorde en frågestund igår så bara att ställa frågor på det inlägget. Men nu ropar en liten tös på mig så vi hörs sen alla . Kramar
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0