Godmorgon alla !

Hoppas ni alla mår bra. Idag vabbar jag Izabelle har ögoninflammation/feber/ förkyld och lite ont i halsen. :/ . Men nu leker hon fint på sitt rum i alla fall sovit länge idag. :) Mammas lilla sötnos. 
 
Igår fick jag min tidning om inspiration om inbjudningskort / servertter med mera till bröllopet. :) snacka om att man har fastnat för vissa saker :D .
 
Nej nu har vi Disney Junior igång på tv om hon skulle vilja titta på tv. Men ni får ha det så bra alla :) 
Var rädda om varandra. 
 
Linda
2015-01-20 @ 10:00:45
URL: http://adnilas.blogg.se

Det är bra att ni börjar lite smått att planera i tid till bröllopet, så att ni får det bröllop som ni verkligen vill ha. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0