Hejsan alla!

Nu rä det kväller och jag har renskrivit en uppgift i vård och omsorg vid demenssjukdomar. Men i alla fall. Idag har jag och Izabelle varit med hennes farmor på julgransplundring.
Vi dansade kring granen. Izabelle var lite så mot det gick bra en liten stund sen ville hon ej mer. Sen fiskade hon i fiskedammen :). Fick en liten nallebjörn. Vi kollade på trollkarl som trollade Izabelle tyckte det var skoj. Och till sist var det lott dragning och Izabelle vann en kudde med ett Bi på den tyckte hon jätte mycket om.. 
Här kommer lite bilder på dagen idag :).
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0