Tjena alla !

Hoppas ni  har en underbar fredag och framför allt en underbar helg. :).
Jag vet att det "bara" är 18 månader kvar tills vi gifter men känner mig ändå stressad haha. Vi tänker vilka vi skall bjuda och allt sådant. Har beställt hem en katalog med 3 st prover om inbjudningskort. :). Det blir nog bra till slut. Men tiden flyger ju bara iväg så bättre att börja planera så det blir som vi vill än att ta allt i sista sekunden. :). 
 
Jag har ju som sagt valt min lillasyster och min bästa vän som brudtärnor och funderar på en jätte fin klänning jag hittade i lila. Vi vill ju ha lila som färgtema. 
Vad tycker ni om denna till mina brudtärnor? =) 
 
 
Therese
2015-01-16 @ 13:43:29

Det var/är en jättefin klänning och tror den kommer passa bra på ert bröllop! :) Och det är bättre att vara ute i god tid och planera sitt bröllop så man får det som man vill ha det. :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0