Tjena mitt bena :)

Hejsan alla hoppas ni har en bra torsdag idag. Det har jag. Pluggar och står i och nu tänkte jag städa lite. Men i alla fall. Nu har jag valt mina brudtärnor min lillasyster Michelle och min underbara vän Elin Mellberg. 
 
Min lillasyster skall även göra min brudklänning :) så vi får se hur det går. :)
 
Har skickat lite förslag till henne här kommer 2 bilder i alla fall :). 
Något liknade vill jag ha. Vad säger ni om det? =) <3
 
Kramar alla
 
 
 
Elin
2015-01-15 @ 18:43:29

Jättefina båda två :) Själv är jag lite rädd för axelbandslöst, svårt med BH tänker jag :)

Men som sagt superfina!

Linda
2015-01-15 @ 18:49:02
URL: http://adnilas.blogg.se

Vilka fina klänningar. Så din klänning blir nog lika fin. :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0