Vänskap!

God förmiddag alla!
Vill bara berätta att kanske inte många vet vad vänskap är.
Som när man är i ett förhållande så skall man ge och ta och det gäller även med vänskap. En skall inte bara börja skriva hela tiden och fråga hur den andra mår och den andra skall bara inte läsa det och inte svara tillbaka det är ingen sann vän om man gör så. Jag är så trött på att ge folk chanser efter chanser och ändå fortsätter dom att behandla en såhär. Till och med tjatar på en om dem får komma till vårat bröllop nästa år. Men nej vi har aldrig fått komma till denna person så varför skall man bjuda denna person till oss då?
 
Jag förstår ej poängen där men men. Det är inte jag som blir drabbade av det för jag bryr mig inte men tycker det är för jävligt att man skall bete sig som en 3 åring. 
 
Aja det var allt jag ville säga Keep it up guys :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0