26 dagar kvar!

Nu är det bara 26 dagar kvar tills vi blir man och hustru. Tiden går fort tycker jag ;).
Idag har jag påbörjat min nästa kurs medicin 2. Skrivit några sidor på första uppgiften men är mycet kvar som skall skrivas på den uppgiften haha. Det går som sagt sakta men säkert fram..
 
Tur att ni inte bor i Forkarby det blåser så in i helvete. Känns som om huset skall blåsa bort haha..
 
Inte många dagar kvar tills vi åker till kolmården med Izabelle samt med Nicklas och Elina och deras barn. Det skall bli underbart. 
 
Ni får ha en fortsatt underbar måndag alla <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0