Sista uppgiften!

Nä nu skall jag göra klart sista uppgiften i hemsjukvård har prov på onsdag sen har jag bara sista kursen kvar äldres hälsa och livskvalite. Så det kommer nog bli bra. Förstår inte att jag bara har en kurs kvar. Sen är jag USK. Nyp mig. Jag fattar inte att jag har kämpat och orkat plugga i  lite mer än 1 år och vara mamma på det samt jobba som timmis. Hur orkar jag ?? Kanske beror på att jag mår bättre i Uppsala än i Skåne! Vilket är sant. 
Men visst jag kan ju inte förneka att jag saknar min underbara mamma så in i helvete!! Är så glad att jag flyttade ifrån Skåne så att jag och mamma kunde få den här relationen vi har nu. Innan var vi som hund och katt kanske mycket värre men nu är den en sådan fin relation som jag inte vill förstöra alls. Är så glad att jag och mamma har kommit varandra närmare på senare år. :). 
 
Ikväll skall jag till Askungens skrädderi och kolla hur mycket som behövs sys in på min brudklänning samt ta bort dragkjedan i ryggen och ha Lace Up istället. (Snörning). 
Vill inte veta vad det skulle gå på . Men men bästa att sätta fart 13 veckor kvar tills vi gifter oss och det kan ta några veckor med att sy in klänningen med mera.
 
Nä som sagt jag skulle plugga inte fastna här. Ha en underbar måndag alla..
 
Kramar i massa till er <3 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0