Tjoho!!

Hoppas allt är bra med er!!
Själv så vabbar jag idag då min dotter är sjuk. Men annars e allt bra med oss. 
Idag har jag bakat kärleksmums. Men kärleksmums på mitt sätt ;) 
 
 
Sen fick jag ett sms idag av leveratören UPS! Så ringde dit och dom sa att min brudklänning kommer i morgon direkt hem till mig med bud bil :). Så tull / moms avgiften får jag en faktura på om några dagar som jag skall betala . Längtar så efter klänningen. Men väldigt nervös. Vill inte se mig i den haha vill inte vet hur den sitter eller något för nervös men det kommer nog att gå bra :D 
 
Längtar så in i norden till den 27 juni då jag blir Fru Franzen. :)
 
Ha en bra onsdag alla. Kramizar till er :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0