Yeaay äntligen :)

Såja! I morse fick jag reda på mitt slut betyg i sista kursen och ja jag blev ju som sagt godkänd. Skulle ha tagit min student för 10 år sen. Men min student blev idag istället. Så idag är jag undersköterska ;). Och det är fortfarande omöjligt för mig att förstå. Jag skulle aldrig klara en utbildning nere i Skåne men sen jag träffade den rätte och även blivit mamma till världens goaste tös och även snart fru till världens underbaraste sambo. Så klarade jag av det. Att vara mamma är krävande i den ålder som Izabelle är i och jag trodde jag aldrig skulle klara av att få en utbildning som mamma. Jag har verkligen kämpat på. Både med och motgångar. Jag och Johan planerar till och med ett bröllop och gifter oss om 4 veckor det har till och med varit intensivt med planeringen men tro sig fan att jag är undersköterska ändå. Likaså har jobb med. Massa bollar i luften. Och jag har bättre självförtroende. Vågar lita mer på mig själv. Men jag tror jag förstår det mer när mina betyg kommer. Tack alla som har stöttat mig i detta. Är verkligen tacksam för det.

Min lärare skrev såhär till mig :

Grattis till att du är färdig undersköterska! Bra kämpat! Lycka till i framtiden!
Hälsningar Eva

Och då kom glädjetårarna 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

zulania.blogg.se

Handlar om mig och min resa om Gastric Bypass operationen. Handlar även om min underbara familj. Min blivande man och våran underbara dotter. =) Följ med vet jag :D <3

RSS 2.0